Officiellt

19 Aug

IMG_4331.JPG

Denna bild finns nu på mig i ingången på mitt jobb. Jag är officiellt en Raoul Wallenbergare 😉

Hej bloggen.
Uppdateringen fick bli bortknuffad under helgen.
Linn åkte igår. Känns jäkligt tråkigt och jag saknar henne redan. Men hon och jag ses i oktober.
Sov tre timmar igår natt. Gick upp vid fem för att kunna lämna henne på Arlanda sen efter det åkte jag direkt till jobbet. Var faktiskt inte speciellt trött. Var till och med på Ikea efter jobbet med pappa. Tredje dagen i rad. Så blir det när brorsan bestämmer sig för att byta rum och köpa ny säng och pappa blir så influerad att han också vill göra om i sitt rum.
Var vaken till halv tio sen somnade jag gott i sängen.

Idag har jag jobbat. Efter jobbet gick jag direkt hem till pappa och hjälpte Joel att måla om i rummet. Kommer bli skit snyggt.

IMG_4332.JPG
Nu ska jag sova i min nybäddade säng. Finns det ngt skönare än att sova i en nybäddad säng när man precis har duschat?

Puss

Kommentera

